Om

I år igjen ønsker vi velkommen inn i Ibsens verden gjennom høytlesning!
Den første høytlesningen blir av Ibsens satiriske komedie "Sancthansnatten" lest av Karen, i Lynnevik-stua.
Hver torsdag kl. 13 i juli har vi høytlesning. Ta deg en digital pause i sommervarmen.