Utforsk Telemark

EN

NO

Toppen på Gaustatoppen

Innsikt

  1. Kampanjeresultater
    Her legger vi frem våre kampanjeresultater for Awarness, Engagement og Action.
  2. Webstatistikk
    Her finner du webstatistikken for visittelemark.no for hver måned.
  3. SoMe-statistikk
    Her legger vi ut statistikk på våre sosiale medier.
  4. Statistikk for Grenland
    Her finner du hotellstatistikk for Grenland samt statistikk på Grenlands sosiale medier.
  5. Analyser og rapporter
    Formålet med nøkkeltallbrosjyren er å gi en lettfattelig innføring i de viktigste tallene om norsk reiseliv. Tallene omhandler blant annet hvordan norsk reiseliv utvikler seg i et globalt perspektiv, reiselivsnæringens betydning for norsk økonomi og sysselsetting, og informasjon om besøkstall i de ulike landsdelene.
  6. Resultater høstkampanje 2020
    Visit Telemark kjørte i år en ekstra stor høstkampanje og med gode resultater. Gjennomsnittlig kostnad per klikk var 4,8 NOK mot 10,1 NOK i 2019! Les litt om kampanjen og resultater i vedlegget.
  7. Resultater Hjerte for Telemark-kampanje 2020
    Her er resultatet for filmprosjektet Hjerte for Telemark i 2020. Totalt 11 filmer ble distribuert med gode resultater og mange flere kommer til neste år. Filmene nådde 3,9 millioner personer i sosiale medier og hele 208 210 har sett 1 minutt av filmene. Kost per 1 minutt-visning var 1,41 NOK. Se vedlegg med resultater per film.

Ikke gå glipp av