Utforsk Telemark

EN

NO

Siste nytt

  1. Møte for kontraktspartnere, aksjonærer og samarbeidspartnere 03 mars 2021
    Årets møte ble holdt på teams med rekordstor deltagelse. Mellom 90 og 110 personer deltok på hele programmet. Det siste året har Visit Telemark vært opptatt av å finne ut hva slags rolle Visit Telemark skal ha, hvordan skal vi løse samfunnsoppdraget vårt, men ikke minst hva slags verdi har vi og skal vi ha for den enkelte.
  2. Miljøtårnsertifisering av din bedrift!
    Visit Telemark har gått sammen med Miljøfyrtårn som har satt opp skreddersydde og sterkt subsidierte “Bli Miljøfyrtårn”-kurs til reiseliv, servering og handel. Kursene har oppstart i slutten av januar, med mål om sertifisering i mars 2021.
  3. Resultater Hjerte for Telemark-kampanje 2020
    Her er resultatet for filmprosjektet Hjerte for Telemark i 2020. Totalt 11 filmer ble distribuert med gode resultater og mange flere kommer til neste år. Filmene nådde 3,9 millioner personer i sosiale medier og hele 208 210 har sett 1 minutt av filmene. Kost per 1 minutt-visning var 1,41 NOK. Se vedlegg med resultater per film.
  4. Resultater høstkampanje 2020
    Visit Telemark kjørte i år en ekstra stor høstkampanje og med gode resultater. Gjennomsnittlig kostnad per klikk var 4,8 NOK mot 10,1 NOK i 2019! Les litt om kampanjen og resultater i vedlegget.
  5. Soria Moria-badstuen stilles ut i den prestisjefulle arkitekturbiennalen
    Ulefoss 27. januar 2020. Soria Moria, den flotte badstua på Dalen, mottok onsdag i forrige uke DOGA-merket for design og arkitektur 2019. – Nå skal Soria Moria stilles ut i den prestisjefylte arkitekturbiennalen i Venezia, sier daglig leder Pål Kleffelgård i Telemarkskanalen Regionalpark

Ikke gå glipp av