Utforsk Telemark

EN

NO

Gaustatoppen om høsten

Innsikt & analyse

  1. Kampanjeresultater
    Her legger vi frem våre kampanjeresultater for Awarness, Engagement og Action.
  2. Webstatistikk
    Her finner du webstatistikken for visittelemark.no for hver måned.
  3. SoMe-statistikk
    Her legger vi ut statistikk på våre sosiale medier.
  4. Analyser og rapporter
    Formålet med nøkkeltallbrosjyren er å gi en lettfattelig innføring i de viktigste tallene om norsk reiseliv. Tallene omhandler blant annet hvordan norsk reiseliv utvikler seg i et globalt perspektiv, reiselivsnæringens betydning for norsk økonomi og sysselsetting, og informasjon om besøkstall i de ulike landsdelene.
  5. Statistikk for Grenland
    Her finner du hotellstatistikk for Grenland samt statistikk på Grenlands sosiale medier.
  6. Resultater høstkampanje 2020
    Visit Telemark kjørte i år en ekstra stor høstkampanje og med gode resultater. Gjennomsnittlig kostnad per klikk var 4,8 NOK mot 10,1 NOK i 2019! Les litt om kampanjen og resultater i vedlegget.
  7. Resultater Hjerte for Telemark-kampanje 2020
    Her er resultatet for filmprosjektet Hjerte for Telemark i 2020. Totalt 11 filmer ble distribuert med gode resultater og mange flere kommer til neste år. Filmene nådde 3,9 millioner personer i sosiale medier og hele 208 210 har sett 1 minutt av filmene. Kost per 1 minutt-visning var 1,41 NOK. Se vedlegg med resultater per film.

Ikke gå glipp av